pondělí 31. prosince 2007

Rychlé občerstvení v Praze: gyros u Strossmayera

Místo, kam vždy rád zajdu, jsem-li poblíž, je bistro u tramvajové zastávky Strossmayerovo náměstí (tram 5, 8, 12, 14 a 17). Jejich gyros v tortille považuji za nejlepší v Praze. Za šedesát korun člověk získá balíček plný zeleniny, dobře ochuceného masa, s troškou jogurtové omáčky. Ideální poměr cena/výkon. (Pány si dovolím upozornit na velmi sympatickou paní, která gyros připravuje a umně motá do placky.)

14 x komentováno:

Anonymní řekl(a)...

Och, i pro me je to nej gyros v Praze, kde se, kdyz mam cestu kolem, nikdy nezapomenu zastavit!:)

Nicmene mam dojem, ze se tam zmenil majitel i mila obsluha, a castecne i produkt / pikantni olejova zalivko, vzpominam na Tebe..

Anonymní řekl(a)...

To jsou mi veci:) Jezdim okolo kazdy den dvakrat.. Musim vyzkouset. Diky za tip!

Jan Štádler řekl(a)...

Též co nejdřív vyzkouším, myslel jsem, že Dürum Kebab tu není k dostání...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,

můžete mi prosím někdo napsat, kde
přesně to tam je? V které ulici, případně poblíž kterého obchodu? Dneska jsem tam vyrazil na gyros, ale
nějak jsem žádný nesehnal.

Díky moc.

Unknown řekl(a)...

Je to přímo u zastávky zmiňovaných tramvají. Hned vedle je antikvariát. Naproti přes ulici je myslím obchod s hudbou.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,

dik moc, uz jsem nasel. Je tam otevreno do 18:00, dorazil jsem
tam v 17:30 a vyrazili mne ven, ze
uz maji vyprodano, zvlastni.
Priste vyrazim drive.

Unknown řekl(a)...

To je mrzuté a od nich ne zrovna hezké.

Anonymní řekl(a)...

Jo to je pravda, ale zijeme v CR uz jsem si na takovy pristup k zakaznikum zvykl.

marimis řekl(a)...

Dobrý den,
rád bych uvedl na pravou míru poznámku anonymního uživatele o nevydařené návštěvě našeho podniku.
Naším základním pravidlem je NIKDY neprodávat gyros druhý den, proto logicky musí nastat situace kterou zmíněný host popisuje. Někdy-bohužel- v poměrně brzké hodině před zavíračkou máme gyros vyprodaný. Přesto si myslíme že se raději podrobíme kritice ze strany zákazníků z důvodu-máme vyprodáno než z důvodu že např. - gyros je dnes jiný než obvykle, není tak dobrý... Ti co znají podstatu věci nám snad odpustí a přijdou znovu, pro ty co neví jak se gyros připravuje, zkuste si jen představit že si celý den opékáte maso na otevřeném ohni a pak ho konzumujete na druhý den. Chuť asi nebude taková abyste si to někdy ještě zopakovali. A ještě něco pro ty kdo to tu čtou, nenechte se odradit zmínkou o našem přístupu k zákazníkům a přesvěčte se raději sami. Anonyma si dovoluji vyzvat aby mně kdykoliv kontaktoval na 608743599 a osobně mi řekl kdy že jsme ho to vyhodili, rád se mu omluvím a pozvu k nám na oběd, ale oba víme svoje že ? Všem díky za přízeň, Váš kolektiv G.Presto

Unknown řekl(a)...

To je výborné, reakce přímo od autorů toho skvělého pokrmu! O důvod víc udělat si cestu na Strossmayerovo náměstí.

Anonymní řekl(a)...

Ještě lepší gyros mají o stanici dál, směrem ke stadionu Sparta, na zastávce Kamenická - je přímo naproti stanici a jmenuje se Pepito. Ochutnala jsem i ten na Strossmayerově náměstí, ale jak gyros, tak obsluha a prostředí jasně vítězí v Kamenické.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj tak jsem nakonec posoudila oba druhy Gyrosu ale i okoli jako takoveho prostredi atd.... u me jednoznacne vitezi Gyros na Strossmayeraku ja si nemuzu pomoct maji to opravdu vyborni a dobre ochuceni davam jim 1 S pozdravem Martin

Venuše řekl(a)...

Dobrý den vážení,
nově otevřená restaurace na Praze 8 - Palmovka, ul.Na Hrázi 5 - na proti Billa ( původně Delvita ).

Je zde též Gyros: Pita, Tortilla, kompletní talíř, orig.Tzatziky.

Dokonce zde i denně připravují hotovky z české i zahraniční kuchyně.
Mají výhodně polední menu za 80,-

Co se týče toho Gyrosu, tak dávám za 1, vyzkoušel jsem Tortillu i Pitu a dokonce i talíř na jedné večeři s přítelkyni, abych mohl důkladně omrknout maso.
Výborné.

Dělaj i rozvoz zdarma po Praze 7 a 8.

Anonymní řekl(a)...

Pánové musím říci, že Gyros na Strossmayeráku v oné Řecké restauraci je opravdu bezkonkurenční, zrovna včera jsem jej vyzkoušel a musel jsem si prostě koupit i jeden domů :) Obsluha je opravdu milá a velmi úslužná (slečna pochází z Tábora ;) Budu a chci tam chodit častěji. Taky jsem jí chvíli hledal, je na rohu domu (Dukelských hrdinů/Pplk. Sochora), vedle Pizzerie Flamengo 50°6'0.335"N, 14°26'0.664"E Určitě si tam zajděte ;)