úterý 8. dubna 2008

Spropitné: Kmotra, V Jirchářích 12, Praha 1

Tak já nevím.

Zaskočil jsem do pizzeria Kmotra po delší době, dostal jsem totiž chuť na jejich pizzu zvanou La Crema. Je to vydatný kousek ve složení mozzarela, šunka, smetana, parmezán - skutečně nic dietního, ale nutno říct, že kombinace je to velmi chutná. Když o tom tak uvažuji, byl to vždy jediný důvod, proč do Kmotry zajít.

Pizza je stále stejná - vydatná a chutná. Obsluha by mohla k jídlu připojit i úsměv, jistě by tím nic netratila. Potěšilo mě, že mírně nechápavý výraz, který byl reakcí na mou prosbu o sklenici obyčejné vody z kohoutku, netrval příliš dlouho a následovala po něm skutečně sklenka vody (a nikoli sáhodlouhé výmluvy o hygienicích nebo zákazu ze strany majitele, se kterými se lze ještě na řadě míst setkat). Mimochodem, na účtu se vůbec neobjevila.

Ale jak už jsem uvedl, nevím. Sto padesát korun za pizzu, kterou mám sice rád, ale kvalit nebeské many nedosahuje, je možná trošku moc. 2Unlimited a další obskurnosti, zde nikoli jako volba zlotřilého rozhlasáka, ale jako vědomá volba, člověku mého ražení trávení neulehčují. (Mimochodem, marně vzpomínám, kdy jsem naposled navštívil restauraci, kde by hudební kulisa vhodně dotvářela atmosféru.)

Není to proto ani nadšené "ano, musíte do Kmotry, protože bez La Cremy nelze existovat", neí to ani zděšené "proboha, tomu místu se vyhněte". Je to jen rozpačité "tak já nevím" způsobené nejednoznačností zážitku, tedy jakousi šedí.

1 x komentováno:

Danča řekl(a)...

A to já zase na La Cremu kdykoli, když jdu kolem :) Tahle pizza prostě nemá chybu! Rozhodně doporučuju! (Jen tu cenu museli v poslední době upravit...)